Doprava a platba
Objednávání zboží
Do kterých zemí zasíláte své výrobky?
www.tukkari.cz (Česká republika)
www.tukkari.eu (země EU, Velká Británie, Norsko, Švýcarsko)
www.tukkari.de (země EU, Velká Británie, Norsko, Švýcarsko)
www.tukkari.com (USA, Kanada)
Jaké jsou náklady na dopravu?
Náklady na dopravu závisí na cílové destinaci, hmotnosti zboží a zvoleném způsobu dopravy. Chcete-li zjistit náklady na dopravu pro vaši objednávku, přidejte zboží do nákupního košíku. Pro většinu zásilek používáme kombinaci kurýrních služeb Fedex a GLS. V rámci České republiky pak odesíláme výhradně s GLS.
Jaké platební metody přijímáte?
Platební karta
Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu Comgate, abyste dokončili platbu. Nabízíme bezpečné online platby prostřednictvím následujících kreditních a debetních karet: Mastercard, Visa a Diners Club. V České republice je rovněž možné využít bankovních tlačítek a některých alternativních forem úhrad poskytovaných v rámci platební brány Comgate.
Bankovní převod
Po dokončení objednávky obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, Tento email bude také obsahovat pokyny k platbě bankovním převodem. Pokud e-mail v došlé poště nevidíte, zkontrolujte prosím složku nevyžádané pošty. Obvykle trvá 1-2 pracovní dny, než je platba připsána na náš účet. Pokud jste vzdělávací instituce nebo statní organizace, můžete využít možnosti objednání zboží se splatností na fakturu. Více informací o této možnosti naleznete ve vyhrazeném odstavci níže.
Mohou vzdělávácí instituce a státní organizace nakupovat na fakturu?
Chápeme, že mnoho škol, univerzit a státních organizací mohou často řešit své nákupy pouze platbou na fakturu, se splatností po dodání zboží. Pokud patříte do této kategorie zákazníků, máte několik možností. Buď můžete zadat objednávku online a jako způsob platby zvolit bankovní převod, přičemž do poznámky nezapomeňte uvést, že požadujete fakturu splatnou po dodání zboží. Případně můžete zaslat objednávku e-mailem s využitím standardního objednávkového formuláře vaší organizace.
Faktury jsou splatné do 14 dnů od data dodání zboží. Pokud potřebujete více času, uveďte v objednávce požadavek na 30denní lhůtu splatnosti. Neváhejte se na nás obrátit, pokud budete před zadáním objednávky požadovat formální cenovou nabídku. Jsme zde, abychom vám s celým procesem objednávky pomohli.
Jaké jsou lhůty pro odesílání objednávek?
Pokud je zboží skladem, obvykle jej odesíláme do 3 pracovních dnů. Pokud je třeba objednané zboží nejprve vyrobit, počítejte prosím s uvedenou čekací výrobní lhůtou. Čekací výrobní lhůta je stanovena jako celkový maximální čas pro výrobu, zabalení a odeslání Vaší objednávky. Často se nám však daří odesílat rychleji. Po odeslání zásilky od nás obdržíte další email s potvrzením o odeslání, linkem pro sledování zásilky a fakturou za Váš nákup.
Jak jsou výrobky baleny pro přepravu kurýrní službou?
Při balení našich výrobků nenecháváme nic náhodě. Proto jsou všechny kartonové krabice se stavebnicemi boxů pro 3D tiskárny vystlány polystyrenovými deskami, jež zajišťují maximální ochranu všech dílů.
Prodáváte ke svým výrobkům také náhradní díly a spotřební materiál?
Nehody se dějí a my chápeme, že může nastat okamžik, kdy budete potřebovat náhradní díl. Jako výrobci jsme Vám schopni vyrobit kterýkoliv náhradní díl na výrobek, jež byl prodán v posledních dvou letech. Pokud jste si zakoupili box pro 3d tiskárnu vybavený kombinovaným uhlíkovým/HEPA filtrem, můžete u nás kdykoliv zakoupit náhradní filtr za 249 Kč/ks včetně DPH. Tyto filtry zasíláme v bublinkové obálce jako doporučené psaní do 250g dle tarifu České pošty. Do jedné obálky se vejdou až 3 kusy náhradních filtrů. V případě dotazů nebo pro zadání objednávky kontaktujte náš zákaznický servis.
Mohu zrušit svou online objednávku?
Jakmile stisknutím příslušného tlačítko objednávku dokončíte, není možné tuto následně bohužel zrušit kvůli expedičním procesům v našem skladu. Pokud budete mít před zakoupením našich výrobků jakoukoliv otázku, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře. Velmi rádi Vaše dotazy zodpovíme.
Pokud přesto změníte názor a svůj nákup si rozmyslíte, vyčkejte v takovém případě na doručení balíku a zboží nám následně zašlete zpět. Za těchto okolností vám rádi vrátíme uhrazenou částku za objednané zboží v souladu s našimi standardnímí obchodními podmínkami a informacemi uvedenými v odstavci níže.
Mohu zakoupené zboží vrátit?
Ano, zboží je možné zaslat zpět na naši adresu bez udání důvodu do 14ti dnů od jeho obdržení. Pokud si budete přát zboží vrátit, neodstraňujte prosím z dílů z plexiskla ochranné fólie, nemanipulujte s jednotlivými díly a nepokoušejte se výrobek sestavit. Přijmout zpět můžeme pouze zboží nepoškozené, bez známek opotřebení a při splnění všech uvedených podmínek v tomto odstavci. Pokud jste si objednali zákazkový výrobek, tedy produkt vyrobený na míru dle Vašich požadavků, není v takovém případě vrácení zboží možné. Děkujeme za pochopení.
Jakou cestou mi bude vrácena kupní cena v případě vrácení zboží?
Kupní cena Vám bude vrácena stejnou metodou, kterou jste zvolili při úhradě objednaného zboží. Pouze zákazníkům v České republice, kteří zvolili platbu dobírkou, bude vrácena kupní cena po předchozí dohodě bankovním převodem. Částky uhrazené za přepravu jsou nevratné.
Co dělat, když vám zboží dorazí poškozené?
Při přebírání zásilky ji prosím zkontrolujte, zda není viditelně poškozená. Pokud si nějakých problémů všimnete, neprodleně pořiďte několik fotografií a vyplňte s řidičem zásilkové služby formulář pro nahlášení škody. To samozřejmě platí pouze v případě, že zásilku osobně přebíráte od řidiče. Následně co nejdříve zkontrolujte obsah balíku, abyste se ujistili, že je vše uvnitř neporušené. Pokud zjistíte nějaké poškození, kontaktujte náš zákaznický servis. Pošlete nám prosím fotografie poškozených částí a my se budeme problémem neprodleně zabývat. Vaše spokojenost je pro nás nejvyšší prioritou a v případě potřeby Vám zašleme náhradní díly.
Co když v balení něco chybí?
Přestože věnujeme velkou péči kompletaci stavebnic před odesláním, mohou se vyskytnout chyby způsobené lidským faktorem. Pokud se domníváte, že v balení chybí některý díl, překontrolujte prosím, zda jste si stáhli správný návod k sestavení, protože různé modely našich výrobků mohou obsahovat různé díly. Důkladně zkontrolujte také prázdné obaly, protože díly mohou být uloženy v kartonových krabicích, které se na první pohled mohou zdát prázdné. Na dně plastových sáčků mohou zůstat malé šroubky nebo matice. Pokud tyto kroky problém nevyřeší, kontaktujte náš zákaznický servis. Rádi Vám pomůžeme a chybějící díl Vám zašleme.
O nás
Co je TUKKARI?
Tukkari je značka výrobků a název výrobní divize, kterou vlastní a provozuje společnost CZEKO GROUP, s.r.o., se sídlem v České republice. Hlavní zaměření spočívá v navrhování a výrobě specializovaného nábytku. Zejména z pohledu spotřebitele je značka TUKKARI známá svými výrobky v oblasti 3d tisku a herního průmyslu.
Jaká je naše historie výroby boxů pro 3D tiskárny?
Společnost byla založena před třemi desetiletími v roce 1995. Nicméně naše aktivity v oblasti výroby boxů pro 3D tiskárny se rozvinuly jako doplněk našich aktivit v posledním desetiletí. První boxy byly navrženy a vyrobeny v roce 2017 především pro potřeby našich interních požadavků v rámci firmy. Na základě našich praktických zkušeností jsme konstrukci zdokonalili a vylepšili a výsledkem jsou naše současné řady boxů TS, TF a TLX.
Dnes naše boxy pro 3D tiskárny hojně využívají tisíce domácností a firem všech velikostí, včetně reklamních agentur, architektonických firem, 3D tiskových studií, vzdělávacích institucí, velkých výrobních korporací a globálních značek.
Co si zákazníci myslí o našich produktech?
TUKKARI je v komunitě 3D tiskařů zavedeným pojmem. I při krátkém hledání na internetu narazíte na řadu videí s našimi produkty, blogy uživatelů, diskuze na fórech věnovaných 3d tisku nebo třeba recenze na Trustpilot. Díky aktivní uživatelské základně našich boxů ve světě je k dispozici ke stažení zcela zdarma řada zajímavých upgradů na printables.com. Naše boxy jsou také často k vidění a diskutovány na facebookových skupinách zaměřených na konkrétní značky 3d tiskáren.
Jaké výrobní technologie používáte?
Celý výrobní proces od designu přes plánování výroby a ovládání strojů je řízen prostřednictívm CAD, CAM systémů. Naše výroba disponuje velkoformátovou 5osou CNC frézou, která nám umožňuje materiály zpracovávat do různě členitých tvarů. Vysokou kvalitu zpracovaných hran zajišťuje automatický ohraňovací stroj, který hrany nejen lepí, ale zároveň čistí.
Zejména pro zpracování extrudovaného plexiskla využíváme plotrového CO2 laserového zařízení. Pro tvorbu prototypů a samotnou výrobu některých menších plastových částí využíváme také 3D tisku.
Jaké materiály používáte při výrobě?
Na našich produktech používáme kvalitní laminované dřevotřískové a mdf desky od předních evropských výrobců Kronospan a Egger. Laminované desky jsou vysoce trvanlivé, odolné proti oděru a hygienicky nezávadné. Emisí uvolňovaného formaldehydu splňují kritéria emisní třídy E1.
Dokonalou ochranu a skvělý vzhled hran laminovaných dílců zajišťují 1 mm silné hrany od společnosti Ostermann (Německo).
Při výrobě dílů z plexiskla (PMMA) využíváme kvalitních extrudovaných desek (XT) evropské výroby značek Evonik Röhm (Německo), Brett Martin (Velká Británie) a Nudec (Španělsko). Obě povrchové strany desek jsou UV odolné, hladké, vysoce lesklé a samozřejmě zdravotně nezávadné. Odolnost vůči nárazům je až 6x větší oproti tabulovému sklu. Použité čiré plexisklo je navíc dokonalé průhledné a propustnost světla se pohybuje kolem 92%, což je více než u běžného skla.